Sól drogowa powinna być przechowywana na placach o utwardzonym podłożu, w pomieszczeniach suchych i przewiewnych, zabezpieczona przed opadami.
Dostawa na czas:
Oferujemy Państwu krótkie terminy realizacji zamówień.
Dostarczymy Państwu ilości paletowe i całosamochodowe.
Minimalne zamówienie to 1 tona.
Zamówienia przyjmujemy elektronicznie poprzez email lub formularz na stronie internetowej.
Zapraszamy do składania zamówień!
produkt naturalny
najtańszy środek do zimowego utrzymania dróg
stosowany bezpośrednio na nawierzchnię lub do tworzenia solanki
działa w temperaturze do -6 °C
można ją mieszać z wodą lub chlorkiem wapnia w celu zwiększenia efektów rozmarżania
można ją mieszać z piaskiem w celu zmniejszenia śliskości
gruboziarnistość, która sprawia, że ma długi czas działania
przy odpowiednim stosowaniu nie stanowi zagrożenia dla środowiska
posiada Atest Higieniczny i pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów
jest łatwa w przechowywaniu
Wady soli drogowej:
jest szkodliwa dla roślin, zwierzęcych łap i wód gruntowych
niszczy drogi, beton, przyczynia się do tworzenia wybojów i kolein
powoduje korozje samochodów i metali
zwiększa pylenie i zanieczyszcza środowisko
pozostawia ślady i niszczy obuwie
rozpuszczając śnieg pozostawia błoto pośniegowe
Kopalnia Kłodawa - Polska
KGHM Polkowice-Sieroszowice - Polska
worki 25 kg i 50 kg, 1 tona na palecie bezzwrotnej
big bag 500 kg i 1000 kg, bez palet
luzem
Skład chemiczny:
Granulacja:
Skład chemiczny:
Granulacja:
Skład chemiczny:
Granulacja:
Sól drogowa NaCl (sól kamienna, chlorek sodu techniczny z naturalnymi domieszkami) o różnej granulacji z dodatkiem antyzbrylacza, posiada aktualny Atest Higieniczny i pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
Niska cena zakupu soli drogowej sprawia, że jest ona najczęściej kupowana i stosowana na polskich drogach. Ponieważ cena jest decydującym czynnikiem przy zakupie, zwłaszcza wtedy gdy są wprowadzone limity na zakup środków ograniczające budżet jednostek odpowiedzialnych za zimowe utrzymanie dróg.
Gruboziarnistość sprawia, że rozpuszcza się ona powoli i ma dłuższy czas działania. Dodatek antyzbrylacza zapobiega zbrylaniu się, co czyni sól łatwą w przechowywaniu. Sól drogowa obniża temperature zamarzania do -6 °C, przy temperaturach niższych niż -6 °C sól nie działa, a jej nadmierne wysypywanie jest zbędne, kosztowne i nade wszystko szkodliwe dla środowiska.
Sól drogową stosuje się bezpośrednio na drogi w postaci suchej lub mokrej. W Polsce stosuje się również mieszanki soli drogowej z wodą w proporcjach: 4/1, 3/1, 2/1. Roztwór soli drogowej skuteczniej rozpuszcza śnieg i lód w temperaturach niższych niż -6 °C. Celem zwiększenia efektów rozpuszczających śnieg i lód, można dodać do soli chlorek wapnia w proporcji 19/1. Można również mieszać sól drogową z piaskiem, mieszanka ta likwiduje na drogach śliskość ale zwiększa pylenie i tym samym zanieczyszcza środowisko. Zaletami stosowania mieszanek solnych są niższe koszty i lepsze efekty działania.
Bożena Katarzyna Dobrowolska
e-mail: bkdobrowolska@bkdandpartners.com.pl
Adres: 91-004 Łódź,
ul. Lutomierska 48/13
NIP: 7331028800
REGON: 471499575